Groepen

De Oale School is ook in zijn geheel te huren als groepsaccommodatie/vakantiehuis, geschikt voor maximaal ca. 22 personen. Eventueel inclusief catering (ontbijt/brunch/lunch/diner) en/of activiteiten.
    Wij maken graag een passend aanbod voor u. De Oale School en het terrein rondom zijn rolstoeltoegankelijk.

Een verblijf bij de Oale School met een groep is inclusief:
    • Gebruik van de gehele accommodatie (er zijn geen andere gasten).
    • Gebruik van het gehele terrein rondom (parkeerplekken, fietsenschuurtje, zeer ruime tuin met gras/gazon, terrassen voor en achter, zitkuil met vuur- BBQ-plaats).
    • Gebruik van de ruime gastenkamers (tweepersoonsbedden of twee aparte bedden) met allen een eigen badkamer, zithoek en TV.
    • Gebruik van de ontbijtzaal en ingerichte keuken (inventaris, kookplaat, combimagnetron, vaatwasser, koelkast(en) met vriesvak, koffiezetapparaat, waterkoker).
    • Gebruik van de centrale hal met TV en zithoek.
    • Gratis WiFi.
    • Bedlinnen (opgemaakte bedden bij aankomst), badhanddoeken, keukendoeken, toiletpapier.
    • Energiekosten.
    • Eindschoonmaak.
    • BTW.
    B&B De Oale School Lattrop

Faciliteiten
    • Rolstoeltoegankelijk (zowel binnen als buiten).
    • Gratis parkeren.
    • Gratis WiFi.
    • Fietsverhuur (ook e-bikes).
    • Afsluitbare fietsenstalling.
    • Boodschappenservice.
    • Catering (overnachting inclusief ontbijt/lunch/diner).
    • Speciale dieetmenu’s op aanvraag.
    • BBQ-voorzieningen.
    • Tuin.
    • Terrassen.
    • Gedeelde keuken.
    • Ontbijtservice.
    • Lunchpakket.
    • Vergaderfaciliteiten.
    • Niet-roken in de gehele accommodatie.
    • Huisdieren zijn niet toegestaan.
    • Gourmetten binnen is niet toegestaan.
    Heeft u interesse? Vul onderstaand contactformulier in en u ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons.

Centrale hal 1 Centrale hal Ontbijtruimte Zitje hal